Imballaggi Beyin pagati per i so impiegati per fà a prova di l'acidu nucleicu

Oghje ghjornu, a situazione di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie in a nostra Pruvincia hè severa, di più in più persone scelenu di fà l'acidu nucleicu à so spese. Per assicurà a sicurezza di i salariati è evità l'infezioni incrociate causate da test centralizati, u 15 di ghjennaghju 2021,Imballaggio Beyin hà realizatu test di acidi nucleici per i salariati à e so spese per creà un ambiente di travagliu sicuru per i salariati.

À 8 ore di mane di u 15, l'impiegati di l'embiu Beyin sò ghjunti à u Dipartimentu di Pruvenzi di l'Acidi Nucleichi di u Distrittu di Jingxiu. L'ispettori anu pigliatu misure strette di prutezzione. L'impiegati di a cumpagnia sò venuti à l'ospedale à diversi picchi in intervalli di tempu è sò stati separati da un metru è anu aspettatu in fila per campionà. Sottu à u cumandamentu di u persunale in situ, cinque persone anu intrutu in u situ di ispezzione in lotti. , U travagliu di campionamentu hè urdinatu.

"A cumpagnia hà bisognu di cuntribuisce attivamente à a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemica, è rispunsevule à i salariati è à a sucietà", hà dichjaratu Adam, u presidente di l'imballu Beyin, tutti i salariati pensanu chì a sucietà hà urganizatu questu acidu nucleicu. assicuranza. Inoltre, imballaggio Beyin. impiega scientificamente questioni di prevenzione epidemica in u so travagliu. A fabbrica è l'uffiziu sò disinfettati duie volte à ghjornu. I disinfettanti è e maschere sò piazzate in l'uffiziu è in fabbrica per preparà u stock di materiali di prevenzione di l'epidemie è i piani d'emergenza. Hè ancu cunsigliatu chì l'impiegati portanu u so propiu pranzu. Pruvate à ùn piglià i trasporti publichi dopu à u travagliu, è custruite un "firewall" per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie in tutti l'aspetti. 

U grande omu hè a persona chì si assume a respunsabilità di a sucietà. L'attuale hè un periodu criticu per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, chì hè un test per tutte l'imprese. Si spera chì tutte e cumpagnie possinu cumpletamente attivamente e so responsabilità sociali è furniscia un forte sustegnu per a prevenzione di l'epidemie. Credemu chì seremu sicuramente capaci di vince sta epidemia!


Tempu di posta: Jan-15-2021