Classificazione di i sacchetti di imballu secondu u tippu di saccu

I sacchetti di imballu ponu esse divisi in parechji tippi secondu u tippu di saccu, è chì sò e caratteristiche è e differenze.

1 U saccu di saldatura à trè lati hè u tippu di saccu più sèmplice, u più cunvenziunale è u più saldatu. Hè ancu chjamatu saccu pianuo saccu di sonnu,durendu u prucessu di fabricazione di sacchetti, i trè lati sò termosaldati, è u latu restante hè termosaldatu dopu à riempimentu. Adatta pertutti i generi di alimenti è vestiti, strumenti, fertilizzanti è pesticidi. In parechji casi, piattuI bgs anu da esse imballati à u vacuum. I mutivi per questu sò ancu assai diverse. A volte hè per prevene l'alimentuspoiling, è certe volte hè per fà una vita più larga.A perdita di materiale di imballu di sigillatura à tre lati hè bassa, u U mudellu di saccu d'imballu hè perfettu, a qualità di sigillatura hè bona, a barriera hè alta,a permeabilità di l'ossigenu hè ultra bassu, prova di umidità, prova di inquinamentu, prova di radiazioni è anticorrosivu, è a prestazione meccanica hè forte.L'aspettu hè luminosu è praticu, micca tossicu, insapore è risponde à e norme naziunali.

202010080923533ff9ff77f0db47e8ad404fcbc3f4904e

 

2 sacchetti sigillati in u mezu, chjamati dinò sacchetti sigillati in daretu, diversi da i sigilli à trè lati chì saldanu u calore nantu à i dui lati, hè un saccu di imballu cù sigillatura di u bordu nantu à u fondu di u corpu di u saccu. I sacchetti di saldatura anu una larga gamma di
appiicazioni, cum'è candy è tagliatelle istantanee, prudutti casgili, ecc. I sacchetti di sigillatura posteriore ponu esse aduprati per conservà l'alimentu, medicinali, cusmetichi, cibi surgelati, prudutti postali, ecc., sò à prova d'umidità, impermeabili, à prova d'insetti, impediscenu
e cose da esse spargugliate, ligeramente sigillate, strette è solide, non tossiche, insipide è flessibili.

https://www.beyinpacking.com/news/classification-of-packaging-bags-according-to-bag-type/

3 Stand up pouch, u saccu d'imballu pò stà da per ellu senza l'aiutu di una forza esterna. A produzzione hèrelativamente cumplicatu, u fondu hè termosaldatu, cù una struttura di supportu orizontale. U saccu stand-up hè relativamentenova forma di imballu, chì hà vantaghji in parechji aspetti cume migliorà a qualità di u pruduttu, migliorà a piattaforma effettu visuale, portabilità, facilità d'usu, preservazione è sigillabilità. Stand up pouch sò generalmente divisi insaccu di zipper, saccu di beccu, è saccu in forma.

https://www.beyinpacking.com/news/classification-of-packaging-bags-according-to-bag-type/

4 Sacchetta laterale a gusset, chjamata dinò sacchetta quat, chì anu gusset da i dui lati, di solitu aduprata per l'imballu caffè, tè, merendella, ecc.

https://www.beyinpacking.com/news/classification-of-packaging-bags-according-to-bag-type/

5 sacchetti Ziplock, principalmente cù strisce d'apertura è di chiusura, ponu esse aperti in ogni mumentu. I sacchetti Ziplock anu una larga gamma di applicazioni, cumprese sacchetti di alimenti, sacchetti di strumenti, biancheria intima di vestiti, alimenti per gatti è sacchetti di alimenti per cani, ecc.

https://www.beyinpacking.com/news/classification-of-packaging-bags-according-to-bag-type/

6 Borsa à bocca, a struttura di a borsa à bocca hè divisa principalmente in duie parti: l'ugliu è a borsa stand up. Ua pouch stand-up hè identica in struttura à a pouch stand-up ordinaria, ma i materiali cumposti sò generalmente usati per soddisfà diverse esigenze di imballu alimentariu. A parte di l'ugliu pò esse cunsiderata cum'è una bocca generale di bottiglia cù unpaglia. E duie parti sò strettamente cumbinate per formà un pacchettu di bevande chì sustene a succhia, è perchè hè unpacchettu flessibile, ùn ci hè nisuna difficultà à succhia, è u cuntenutu ùn hè micca faciule à scuzzulà dopu à u sigillamentu, chì hè un novu pacchettu di bevande assai ideale. Principalmente imballaggi per bevande liquide, cibi dolci, yogurt, detergente per lavanderia, visumaschere, ecc.

https://www.beyinpacking.com/news/classification-of-packaging-bags-according-to-bag-type/

Tempu di posta: Nov-10-2020