Cume determinà a dimensione di i sacchetti di imballu alimentariu

Prima di tuttu, duvete cunfirmà chì pruduttu avete da impaccà. Diverse forme di pruduttu, ancu cù u stessu pesu, anu enormi differenze di volume. Per esempiu, u listessu risu 500g è patatine fritte 500g anu una grande differenza di volume. .
Dopu, determinate quantu pesu vulete caricare.
U terzu passu hè di determinà u tippu di saccu. Ci hè troppu tippi di sacchetti nantu à u mercatu, cumpresu saccu pianu, saccu stand up, saccu quad, saccu à fondu piattu, ecc. I listessi tippi di sacchetti cù dimensioni diverse varieranu assai in grandezza.

timg (1)

In u quartu passu, dopu chì u tippu di borsa sia determinatu, a dimensione di a borsa pò esse inizialmente determinata. Pudete determinà a dimensione di u saccu in dui modi. Prima, sè avete un campionu di pruduttu in manu, dopu avè pigliatu u campionu, aduprate carta per piegallu in un sacchettu secondu e vostre necessità, è poi tene u pruduttu per determinà a dimensione di u saccu. U secondu modu hè di andà in u vostru supermercatu lucale o mercatu per truvà listessi prudutti dighjà nantu à u mercatu, Pudete riferisce à a taglia
U quintu passu hè di adattà a dimensione di u saccu secondu e vostre esigenze. Per esempiu, se avete bisognu di aghjunghje una cerniera, avete bisognu di aumentà a lunghezza di u saccu. Se necessariu, aumentate a larghezza di u saccu, perchè u zipper occupa ancu un pocu voluminu; Lascià un locu per perforà fori. Per piacè cuntattate u fornitore di sacchetti per dettagli specifici, è daranu cunsiglii prufessiunali.


Tempu di posta: Nov-24-2020