U materiale più pupulare adupratu per i sacchetti di imballu di tè

I sacchetti di tè sò un saccu d'imballu assai cumunu in a nostra vita d'ogni ghjornu. I requisiti di basa sò a prova di umidità, di ossigenu, di bona prestazione di sigillatura, di prutezzione di l'ambiente è di stampa fine. Cunniscite ancu u materiale di i sacchetti di tè?

https://www.beyinpacking.com/news/the-most-popular-material-used-for-tea-packaging-bags/

U primu tipu hè PET / VMPET / PE, chì hè mattu, è u stratu mediu hè AL sfruttatu, stu tippu di saccu di imballu hà megliu prestazioni di barriera l'ossigenu.Lumidità, umidità ecc. Questu hè u tippu più pupulare di saccu di imballu di tè.
U secondu tippu di PA / PE, chì hè un pacchettu sottovuottu cumpostu da nylon è PE, hà e caratteristiche di resistenza à a puntura, resistenza à u stretch, alta densità è resistenza à l'umidità. Questa pò esse stampa trasparente o à pagina intera, hè ancu assai adatta per l'imballu di tè.
U terzu tipu hè PA / AL / PE. U saccu di imballu à u vacuum per u tè fattu di sti trè materiali hè comunemente chjamatu saccu di imballu in foglia d'aluminiu. Comparatu cù i dui tippi sopra, hà una densità più alta è una migliore prestazione di barriera, ma u costu hè relativamente elevatu. Generalmente, ùn hè micca raccomandatu per i clienti menu i nostri clienti anu esigenze più alte per u saccu di imballu di tè. Tuttavia, in qualchi tè high-end, hè assai cumunu da aduprà.


Tempu di posta: Nov-13-2020