A soluzione ottimale per a degradazione ambientale di i prudutti di plastica dispunibuli --- Reverte

Sapemu tutti chì i prudutti di plastica, in particulare i prudutti di plastica dispunibuli, anu purtatu una pressione tremenda in u nostru ambiente. U mondu sanu cerca un metudu adattatu è efficace per risolve i prublemi causati da i prudutti di plastica dispunibuli in u mondu.

In questu cuntestu, presentemu Reverte, un masterbatch degradabile rispettosu di l'ambiente di alta tecnulugia pruduttu in u Regnu Unitu, chì si pò dì esse a migliore soluzione per i prudutti di plastica monousu.

https://www.beyinpacking.com/news/the-optimal-solution-for-environmental-degradation-of-disposable-plastic-products-reverte/

I prudutti di plastica dispunibuli chì usemu attualmente ponu esse degradati. Piglia un prucessu assai longu chì dura da 100 à 200 anni. Hè perchè u plasticu hè fattu di polietilene. Sicondu e cundizioni di polimerizazione, u polietilene di pesu moleculare relativu varieghja da 10.000 à parechji milioni. Un pesu moleculare cusì altu hè difficiule da degradà in natura in un cortu periodu di tempu.

È Reverte l'additivi attraversu a reazione chimica Norrish chì attraversu a reazione di cuntattu di certi ioni metallichi specifici cum'è pre-ossidanti, u pesu moleculare di i prudutti plastichi pò esse riduttu rapidamente à 10000 o ancu sottu à 5000 in pocu tempu, affinchì i prudutti di plastica ponu esse scartatu dopu esse adupratu. Hè stata rapidamente manghjata è erosa da i batteri. In altre parolle, pò esse rapidamente decomposta da a natura, cum'è e foglie, a buccia hè scartata
in natura è scumpressu rapidamente da i microorganisimi.

U rolu di Reverte hè divisu in duie parti. U primu hè chì dopu chì u pruduttu di plastica monousu sia adupratu, subisce luce è ossidazione, è a reazione chimica Norrish inizia in 48 ore, è u pesu moleculare hè riduttu; u secondu hè quandu u pesu moleculare hè riduttu à 10.000 o ancu sottu à 5.000. , Cum'è a materia urganica in natura, pò esse manghjata da u microorganisimu ds è erudita rapidamente. È hà ancu un cuncepimentu assai userale. Quandu questi prudutti di plastica dispunibuli sò sigillati in una scatula è micca usati, ùn si degradanu micca, è a so prestazione pò esse cunservata per 2 anni.

Allora cumu aduprà u Reverte? Basta mette in u 1% di masterbatch di ritornu in u tank di miscelazione quandu si produce a pellicula plastica, u vostru film plasticu serà biodegradabile.

Attualmente, parechje imprese scelenu u pruduttu PLA à basa di amidu per uttene l'effettu di degradazione. Facemu brevementeanalizà i vantaghji è i svantaghji di u nostru Reverte è PLA.

Prima: Aghjunghjendu u Reverte in plasticu dispunibule pò fà chì sia direttamente degradatu in natura, ancu s'ellu hè direttamente scartatu, ùn causerà micca prublemi ambientali.

Attualmente, a maiò parte di i prudutti di plastica PLA sò fatti di particelle PLA mischiate cù particelle di plastica PE. U PLA deve esseparzialmente degradatu in cundizioni di compostu, è e particelle di PE ùn saranu micca degradate. U compostu hè assaicumplicatu. Ùn hè solu semplicemente seppellendu in terra. In fatti, ci sò dui elementi. Prima, compostufacilità, chì si riferenu à stazioni di compostu o compost compost; secondu, cundizioni adatte, questu si riferisce à ucumpunimentu di l'elementi di compostu, chì richiede rifiuti organichi è microorganismi, è pò esse uttenutu solu sottu certe condizioni di temperatura, umidità è microorganismu. Sti dui elementi determinanu a difficultà dicompostu. Ùn avemu micca facilità di compostu. Avemu bisognu di cumprà. Avemu da sceglie l'elementu inorganicumateria in i rifiuti per evità di mischjassi in elementi compostabili, perchè a materia inorganica ùn pò micca esse compostata.

Secondu: I prudutti finali di degradazione cù Reverte sò diossidu di carbonu è acqua. Hè u risultatu di a digestioneda i microorganisimi.

L'usu di u compostu PLA produrrà alte temperature è biogas (metanu). Cum'è a sapemu tutti, u metanu hè u principalegas serra.

Terzu: Reverte ùn occupa micca preziose risorse alimentarie.

L'usu di i prudutti di plastica PLA trasforma in realtà l'alimentu (a maiò parte di e materie prime PLA provengono da l'estrazione di granu) in prudutti dispunibili. Cù l'ulteriore carenza di alimenti in u mondu sanu, u numeru di persone affamate continuaaumentanu, è qualsiasi cumpurtamentu chì spreca l'alimentu scontrerà più crisi è risichi.

Quartu: aduprà Reverte hè più ecunomicu ch'è PLA.

Quintu: I prudutti finali di degradazione cù Reverte sò riciclabili prima chì u pesu moleculare ùn sia micca calatu 10.000, ponu sempre diventà particelle di plastica urdinarie mischiate cù altre particelle di plastica è riutilizate di novu.

Attualmente ùn ci hè alcuna conclusione finale nantu à se PLA pò esse riciclatu è riutilizatu per a granulazione.


Tempu di posta: Nov-17-2020