Faʻafefea ona fuafua le tele o meaai afifi ato

Muamua lava, e tatau ona e faʻamautinoa poʻo le a le oloa o le ae teuina. Eseese ituaiga oloa, e oʻo lava ile tutusa mamafa, e tele eseʻesega ile tele. Mo se faʻataʻitaʻiga, o le araisa 500g lava ma le 500g chips potato o loʻo i ai se eseʻesega tele i le tele. .
Ma, fuafua pe fia le mamafa e te manaʻo e uta.
O le laʻasaga lona tolu o le iloiloina lea o le ituaiga ato. E tele naua ituaiga ato i luga o le maketi, e aofia ai ma ato mafolafola, tu i luga taga, quad taga, mafolafola taga lalo, ma isi ituaiga tutusa ato ma eseese lapoa o le a eseese tele i le tele.

timg (1)

I le sitepu lona fa, a maeʻa ona faʻamaonia le ituaiga ato, e mafai ona muamua fuafuaina le ato tele. E mafai ona e fuafuaina le tele o le ato i auala e lua. Muamua, afai o loʻo i ai sau faʻataʻitaʻiga oloa i le lima, pe a maeʻa ona ave le faʻataʻitaʻiga, faʻaaoga le pepa e gaugau i totonu o se ato e tusa ma ou manaʻoga, ona uu lea o le oloa e fuafua ai le tele o le ato. O le auala lona lua o le alu i lau supamaketi i le lotoifale poʻo le maketi e suʻe ia lava oloa ua i luga o le maketi, E mafai ona e vaʻai i le tele
O le lima laʻasaga o le fetuʻunaʻi o le tele o le taga e tusa ma au oe manaʻoga. Mo se faʻataʻitaʻiga, afai e te manaʻomia e faʻaopopo se sipi, e tatau ona e faʻaopopoina le umi o le ato. Afai e tatau ai, faʻateleina le lautele o le ato, aua o le sipi foi e ave i luga sina voluma; Tuua se nofoaga mo le tuʻiina o pu. Faʻamolemole faʻafesoʻotaʻi le tagata e tuʻuina atu taga mo auiliiliga auiliili, ma o le a latou tuʻuina mai fautuaga faʻapitoa.


Taimi Post: Nov-24-2020