Lomitusi lolomi ma Gravure

1, O le a le lolomiga lolomiina ma gravure lolomi?

 

O mea uma ia e lua o ni metotia mo le lolomiina o ato ato. O le lolomiina faʻafuainumera o se metotia e mafai ona e lolomiina i luga o soʻo se ala o faʻasalalauga faʻavae i luga o se numera ata mai komepiuta ma dont manaʻomia toso lagolago mai sili mea. E ui e manaʻomia e le lolomiina o gravure tatou te faia muamua ni pusa uila, o lona uiga tatou te manaʻomia le togitogia o mamanu i totonu o se ipu uʻamea, ona tatou faʻaaogaina lea ma vaitusi mo le lolomiina, e masani ona tasi le lanu e tasi le pusa. Ma afai e te manaʻo e suia soʻo se mea o lau ata, oe o le a manaʻomia le faia o se fou ogāumu.

Lomitusi faʻafuainumera:

https://www.beyinpacking.com/news/digital-printing-and-gravure/
https://www.beyinpacking.com/news/digital-printing-and-gravure/
https://www.beyinpacking.com/news/digital-printing-and-gravure/

Lolomi lolomi:

https://www.beyinpacking.com/news/digital-printing-and-gravure/

2, o le a le eseesega i le va o numera lolomi ma gravure lolomitusi?

 

Aafiaga Lomia:

O le eseʻesega tele i le va o numera lolomi ma gravure lolomiga o le lolomiina numera e le manaʻomia ni soʻoga mo lolomiga. Afai mo se ato faigofie, oe faigata ona maua le eseʻesega i le va o latou, ae afai mo faigata laʻasaga, gravure lolomi o le a avea pea ma sili filifiliga.

 

Tau:

 E faigata ona fai atu o le fea e tau laʻititi, e faʻamoemoe uma. Mo se faʻataʻitaʻiga, e 10 au fuafuaga, e naʻo le 1000 pcs mo ata taʻitasi e faʻataʻitaʻi ai le maketi, e te le mautinoa poʻo le a le ata e sili i le maketi, ona lolomi numera ai lea o se filifiliga lelei. Leai se mea e fai ai ni uila, e mafai ona e suia mea i totonu i soʻo se taimi, ma e mafai ona e faia laʻititi i taimi uma. Ae i se aso e te maua ai le tolu o mamanu e lauiloa, ma e te manaʻo ia i ai pei o 50,000 pcs mo ata taʻitasi, ona e maua ai lea o le gravure lolomiga e foliga mai e manaia ia te oe, ae maise oe na o le tasi le taimi e te totogia ai mo le pusa, i se isi taimi pe a oe toe faʻatulagaina le tutusa mamanu, leai se sili atu ogālau tau, oe o le a maua le iunite tau o le a sili atu maualalo nai lo digital lolomitusi.

 

Gaosiga taimi:

Mai metotia o le auala latou te lolomiina tatou mafai ona iloa digital lolomi faʻaaluina itiiti taimi nai lo gravure lolomi, sili atu tagata dont manaʻomia le faʻaaluina o taimi e faia ni ogāumu mo numera lolomiina. Ae o lena foi e faʻamoemoe i le aofaʻi, pe a fai mo le tele tele, toeititi lava leai se eseʻesega.

 

 

3, O le fea e sili atu?

 

O le mea e i ai e talafeagai. E le mafai ona matou faʻapea poʻo le fea e sili atu, lolomiina numera poʻo le lolomiina o gravure? O le a suti e sili ona lelei. Pau lava le mea e te filifilia le auala saʻo e tusa ai ma lou tulaga. Ioe, afai e te lagona faʻafitauli i lenei, na o le sau ia te aʻu, o le a ou faia Faʻatusatusaga ma faia paketi mo oe.


Taimi Post: Setema-27-2020